InnerVoice gelooft in de kracht van het luisteren naar medewerkers voor alle organisaties. Zij helpen om op een professionele, open en tegelijkertijd ook veilige wijze te luisteren naar hun stem. Dit doen zij met medewerkerscommunities.
Een Medewerkerscommunity is een online platform waarop medewerkers in gesprek gaan met een communitymanager en elkaar. Er is doorlopende interactie die het mogelijk maakt om thema’s te verdiepen en samen op te lossen: er wordt geluisterd naar de “InnerVoice” van de organisatie.
Afhankelijk van het doel kan een pop-up of een continu community het passendst zijn. Of het nu een tijdelijke- (pop-up) of doorlopende community is, klein of groot, het vergt altijd een combinatie van research-know how, professioneel community-management en de nieuwste technologie.
InnerVoice heeft inmiddels al diverse organisaties geholpen om de Employee Experience verder te optimaliseren en voortdurend te luisteren naar de medewerkers.
De deelnemers worden uitgenodigd om mee te denken op tal van onderwerpen. Van opleidingsmogelijkheden tot vitaliteit en van performancemanagementmethodiek tot aan mobiliteitsregelingen en onboarding. Medewerkers nemen deel aan verschillende activiteiten passend bij het thema. Dit zijn beproefde onderzoekstechnieken in een modern jasje, zoals een discussie, poll of chat.
Bureau MVO heeft InnerVoice geholpen met gericht advies en de praktische marktbenadering.